FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Zodra je een artikel in je winkelmand plaatst kun je ervoor kiezen om naar de winkelmand te gaan of verder te winkelen.

In de winkelmand volg je de volgende stappen:

  1. Je kiest voor doorgaan naar afrekenen of je past eventueel het aantal van je bestelde producten nog aan. Ook kan je hier eventueel nog een kortingscode toepassen.
  2. Vul je naam- en adresgegevens in. Je kunt hier ook een ander afleveradres kiezen en je hebt de mogelijk om een account aan te maken.
  3. Kies de gewenste betalingsmethode. Vervolgens druk je op bestelling plaatsen.
  4. Betaal je bestelling. (iDeal)
  5. Als de betaling succesvol is afgerond ontvang je een ontvangstbewijs via e-mail. Wij gaan nu je bestelling verwerken en verzenden.
  6. Zodra je bestelling verstuurd is met PostNL dan ontvang je een verzend bevestiging via e-mail. Deze e-mail bevat tevens je factuur in PDf formaat.

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met het geleverde product dan heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van uw product(en) naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking aan 't Peertje geretourneerd te worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@ut-peertje.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product in originele en ongebruikte staat retour ontvangen is.

Let op: Maatwerk artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Wat zijn de verzendkosten? Wij vragen een kleine bijdrage van € 1,75 in de order- en verzendkosten.
Voor de verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Voor verzending buiten Nederland graag even contact met ons opnemen.

Producten op onze webshop zijn altijd inclusief BTW. Betalen kan via iDeal.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? Nee, dit is helaas niet mogelijk, wij hebben geen afhaaladres. Bestellingen worden doorgaans binnen 48 uur verzonden en door PostNL bij u bezorgd.

Als klant en/of bezoeker van onze webshop kan je verwachten dat wij vragen, suggesties, bestellingen, leveringen en klachten met de best mogelijke aandacht en zorg behandelen. Mocht er toch iets misgaan dan doet 't Peertje zijn uiterste best om samen met je tot een passende oplossing te komen, waarbij beide partijen zich gehoord en gerespecteerd voelen.

Ben je niet tevreden over je product of heb je een klacht? Laat dit ons weten via info@ut-peertje.nl of via het contactformulier op onze contactpagina.

Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je sinds 15 februari 2016 je klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie. http://ec.europa.eu/odr

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen elke klacht zo snel mogelijk beantwoorden. We proberen dat binnen enkele uren, maar altijd binnen 3 dagen te doen. Mocht onze reactie meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Indien je klacht betrekking heeft op de bezorging van de bestelling zullen we dit in de meeste gevallen ook uitzoeken met het betreffende postbedrijf.